5march2011!!!!
Sunday, March 13, 2011 • 10:41 AM • 0 comments
huish..mak ai!!
ape yg pasti aku takan pena lupe tarikh keramat nih dalam idop aku...
pergh!!sumpa seram~~~
nih sume dsbbkan aktvti yg dak2 MMU wat...
hahahaha....
mule2 sume chekpoint yg ktorang g mmg masyuk!!!!
skali...
turn checkpoint nih......
hmmm....
mule2 aku ngn grup aku mlangkah ke ckeckpoint nih je....
hadoi...ttelan air liur aku!!!

1st skali aku nmpak kotak...
mangkuk...n tepi kotak ade bekas petak yg besa la gak...
n then,kitorang pon g la kat sbelah abg yg jge chekcpoint tuh....
haiyo!!!bg muiz b che wan~~~
tuh pon aku takan lupe nye laa!!!

sampai je kat sane...
aku da dpt agak da ape nak kene wat...
huhh!!
bg che wan kate kene masukkan bnde dalap bekas nih dalam kotak...
paastu,amek bnde dalam mangkuk  tuh pkai diet syiling...
grrr!!!YaAllah...tlongla hmbaMU ini....
bleh ke aku wat???
time tuh aku mmg da nak mngalir air mate...

sbb aku takut KATAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
walaupon,kcik..bg aku same je,,!!!
eeee..tlongla paham yg aku nih mmg tkut sume binatang ke,haiwan ke...
AKU TAKUT!!!AKU BENCI!!!!AKU GELI!!!!!
tpi,dorang sume tak paham...
dorang suh gak aku amek katak tuh...
time tuh,sluruh badan aku mngggeletar abeh!!~~~
aku mmg tak leh nak pegang katak tuh.............................
* hish!!mnde la Azyan nih,katak pon takut..camne nak msuk Fear Factor??

arghhh!!aku tak kesa la nak masuk Fear Factor ke,prime factor ke....
yg pnting skang aku tanak pegang katak tuh..tlong la paham..!!!

tp,sbb aku sayang grup aku...
aku pon relakan diri gak...
hmmmm..~~
sdey gler!!
then,aku pon pegang jela katak tuh...n msukkan die dalam kotak...
huh!aku bukan masukkan die..tp,aku tcampak....
huk3..sori katak!!tak sengaje....

Alhamdulillah...
selamat gak aku pegang katak...
tp,after tuh.....
hahahahahahaha...~~
air sungai pon deras mgalir mmbasahi pipi....
arghhhh!!!malu la....
da la ade dak2 laki time tuh...
hehehe...~~
smpai tbawak mimpi la katak tuh...!!
trauma aku!!!:p

yg lawak nye,abg muiz n che wan lak yg aku attack...!!
yela,sape suh wat checkpoint cam tuh...
padan muke dorang!!
aku mmg geram gler tengok dorang berdue tuh....!!
hesh..~~

pape pon,skang nih aku dok pk je,cam ne nak bedah katak tuk bio nnt??
hmmm....
katak ohh katak....



OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!