BOYS VS GIRLS
Friday, March 18, 2011 • 10:42 AM • 0 comments
mane lagi better??
jadik laki ke pompuan??
hmm,kalo nak cter pasal kaum nih,mmg tak kering gusi la..
masing2 nak prtahankan dorang nye kaum..
bese la,manusia..mane penah ade perasaan nak mngalah..
sume nak menang je..
btul la kan??
nak d pendekkan cter.....
mmg masing2 ade klebihan nye tsndri..
hmm..eh,asal lak ttbe je aku nak naek kan isu nih ek??
ohh,sbb die nih la..
ari tuh kan.................................................................................


jantung  : ai,wat pe?
aku       : tgk tb je..ko wat pe lak?
jantung  : tgh bace majalah..
aku       : majalah??cam bosan je...
jantung  : tak de la,tgh bace satu artikel nih..die cter pasal kasih sayang dlm rumah tngge..nak aku cterkan   
               tak??
aku        : haa!!boleh gak.....
jantung   : die kate,cinte tuh satu tggjawab..bukan hnye sekadar luahan..haha,yg len ko tak leh tau!!bahaye~~
aku        : la,cter jela....
jantung   : ko bawah umo la..mane bleh..
aku        : hello!!i'm 6teen ea..ko pon bawah umo gak...
jantung   : ohh,cam tuh plak..yela2..die kate as isteri yg bek,kene jage bbrape bnde,n nabi Muhammad bg
               die masuk syurga ikot mane2 je pintu..1st,jage solat,2nd,jage adab time suami takde kat umah,     
               3rd,jage aurat n faraj....
aku        : wahh!!senang je tuh..tula best nye jadik pompuan...
jantung   : eh,tapi tak gak..pompuan kalo gedik,tselak lengan,tjeritmgelak kuat2..da dapat dose..kalo laki
               takde la sgt...
aku        : sbb tula stiap pompuan kene jage diri masing2 kalo nak masuk syurge..penah denga tak,sorang
              pompuan solehah,same ngn 1000 laki soleh..
jantung  : mmgla,tp ingt senang ke nak jadik pompuan yg btul2 solehah?skang bukan senang...
aku       : tuh depends on stiap individu tula..kalo nak ksenangan yg hakiki,buatla ape yg perlu,tgglkan ape yg
              dilarang...
jantung  : kat sini ade gak ckp,laki yg bek,tuk pompuan yg bek..so,ko kene la jadik pompuan bek dlu,b4
              berangan nak laki bek...
aku       : ????????????????????????????????????????????????????



smpai sini jela..time tuh aku ttdo daa...~~
huhuhuhu...so,skang??camne??
sape lagi better???
BOYS OR GIRL???
persoalan besar nih...

takpe2,jangn nak pening2 kple..
juz think postitif...
stiap manusia tuh die cipta berpasangan...
so,kite takleh gak nak bnci sala satu kaum nih sbb kelak dorang gak yg jdik pasangn idop kite...
insyaAllah,kekal ke syurgaNya....


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!