HOMESICK..
Saturday, March 19, 2011 • 10:02 PM • 0 comments
kali nih aku wat rekod baru..
kire2 da 36 hari aku tak balik umah....
hmm,bukan ape..
aku pon tak tau nape aku tanak balik lak ari tuh...
mybe,sbb da nak test kott~~
tp,tibe hari nak test,ckgu annouce yg test di lewatkan...
grrr...bek aku balik je ari tuh...
bile da nak pb bulan 3,aku semang gler nak balik umah...
siap countdown kat kelas lah...

ari khamis ( sehari b4 pb )
ckgu fuad jumpe aku,amal n syera...
die kate,kitorang kene berkorban...
walaweih,kitorang kene jadik faci tuk program cuti skolah dak2 thai rupe nye!
waduh,spoil btul...
after tuh,aku balik dorm,jumpe nina n.....
WAAA!!!aku nanges~


sdey gler...
tp,kawan2 aku sume gelakkan aku je...
yela,dorang tak rase ape yg aku rase...
1st time nih aku homesick seteruk nih....
mmg dak2 sume gelak...
yela,aku dah f4 kott~~
tp,takpe..now i'm home!!!!
 

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!