fuhh..(!)
Saturday, August 6, 2011 • 10:03 PM • 0 comments
Alhamdulillah...
dapat gak balik ari minggu niy..
bukan ape,patotnye tak dapat pon balik sbb....ape ntah!
tapi,warga JUMPERZ sume memujuk para pentadbir untuk balik gak minggu niy...
n akhirnya,dapat gak balik..:D

cam bese la,balik naik tren ngn nina n awa,menuju ke arah Seremban..
nak tunggu tren time tuh punye la lame..
hadui,dugaan betul..
dengan cuaca yg panas membakar bumi KL..

hmm,tak lame after tuh,tren pon datang...
dengan perasaan yg kegirangan sebab tak sabar nak sampai umah,tgk2 dlm tren yg dah smpai depan mate..
mak aih!giler sadinnnnnnn!!!




haha..act,takde la teruk cm niy pon..hiperbola sungguh!!
dari Bank Negara sesak..
dah tuh tak dapat2 duduk lak..
berdiri depan2 pintu tren ag..
ttbe smpai je kat....mne ntah,ade sorang mak cik china nih nak gak masuk..
dah sure la time suh mmg dah sesak,sadut bagai ape ntah..
seyes aku dah tak laghat!:(
bole lak die ckp cam niy..

' ey,bagi saya masuk..hey,ini jam pun ramai org ka..?'

hadui,geram gile aku time tuh..
nseb bek la bulan pose..:)
hmm,tapi seyes time dalam tren tuh rase nak nangis!
da la kene berdiri lame2,dah tuh sempit lak..
baru la cam nyesal tak balik naik bas je ari tuh..
nak wat cam ne awa,nasik dah jadik bubur..

but alhamdulillah,smpai Kajang dapat gak la duduk even dah nak smpai umah ..
bile dah duduk,ape ag..
kami bertige pon tido!
hmm..then,smpai pon destinasi aku..

time tuh dah kul 4.30 pm..
aku bajet dah ade mak or abg aku yg tunggu kat tren tuh nak jmput aku balik..
tgk2,takde pon..aku pon tunggu jela..
bile dah 15 min tunggu,aku pon try kol mak kat umah..
ish,tak dapat pon..
aku pon tunggu jela..smpai kul 5.30 pm aku tunggu..
dah la ramai gak org kat tren tuh..sume nak balik kmpung gak kott..~
aku dah nangis dah time tuh..:'(
then,aku pon sempat gak la wat homework math mode kat situ..
tak lame tuh,abg aku pon dtg..

n aku pon balik la umah...
rupenye mkcik aku datang umah,nak buke pose sesame..
nseb bek la,kalo tak aku dah majuk dah..

*hmm,tuh jela tuk kali niy..ingtlah,sume yg jadik ade hikmah di sebalik kejadin..
idup tak leh asek nak salah kan takdir..
tapi,kene redha ngn ketentuanNya~



OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!