them~
Saturday, December 31, 2011 • 1:20 PM • 0 comments
Assalamualaikum..
ok,kali nih bukan nak cakap pe,just nak cakap...
yess!hw dah siap!!:D
smlm kite tido ngn lene nye..mimpi ape pon dah tak ingat.. =="
nak di pendek kan citer, (bese la,kat kepale nih berbuih citer yg terciter2 lg) hw terakhir kite...
KARANGAN ARAB..~~
fuhhh,perah otak nak pikir ayat bunge2..(ceyt!bunge la sgt) :)
walhal,time wat arab smlm,dalam otak nih dah pikir nak tido+mate asek pndg katil je..
tpi,kuatkan semangattt!!tinggal senafas je la yan..~
then,hw SIAP!
taniah la yan..

taniah ape nye..?
satu bnde lagi yg wat hati kite tak tenang smpai skng nih..
ADDMATH!

mak,ape nak wat nih?
giler bnyk soalan dalam buku ijau tuh.. :(
grr,poning kepale kite tgk soalan addmath bnyk sgt..~

*kalo tak siap sume,cikgu mara tak?huk3..:'(
bukan tanak buat,tp SAPE NAK AJAR??????
kat umah takde org..
ade adik montel je,die tau ape..?
tau kacau org wat keje je.. :p
akak kat ganu,abg mirul kat matrik..
abg jiji keje..
hee,best nye dorg,dah abeh skolah..
tape2,nex year yan pulakkk!!! :)

hmm,jap je tinggal setahun skola pkai uniform putih+kain turqoise tuh..
5 tahun,uniform same je..
tp,tula kenangan..
bukan senang nak lupe sume memori kat skola 5 tahun tuh..
camne la nnt nak hidup kat luar..
dah takde kawan2 5 tahun kite..
kawan2 dorm,esp BASYI..
smpai f4 satu dorm ngn die..
slalu gado ngn die,buli die,kaco die tido..
*yeke?bukan basyi ke yg wat sume nih kat kite?haha..

alahai,gtg~

to be continued..~


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!