E.O.P !
Sunday, January 29, 2012 • 1:04 PM • 0 comments
Assalamualaikum
cam bese ,
tiap kali ahad je , mesti bderet post pasal nak balik asrama kat dashboard wall aku =="
sbb aku pun slalu gak wat cam tuh
almaklumlah , duk asrama mane boleh on blog lagi dah :(
post kali nih nak citer ape je yg aku wat time cny nih , n ape yg aku dapat !
bile on fb td , aku nmpk nih kat wall post Nur Muqarrabin ~
tersentap !

* jgn pikat wanita kalau anda tak bersedia cintakan dia, * jgn buat wanita tu jatuh cinta kalau anda tak cintakan dia, * jgn memberi wanita harapan kalau anda tidak pasti, * jgn sakitkan hati wanita kalau anda tiada hati untuknya, * jgn mainkan perasaan wanita kalau anda tiada perasaan untuknya... *HARAM jika jadikan wanita itu kekasih tetapi tiada niat untuk nikahinya... -Ustaz Azhar Idrus..^__^

speechless ~
ok , tukar topik !

after zuhur nih nak gerak dah ..
ari nih balik nek kete
sume nye gare2 bnyk sgttt barang nak bawak g skola
haishh , balik umah barang sikit je , skali balik sane +_+
nak wat cam ne ? lumrah hidup ~
aku sure n pasti sepasti nye balik skola je mesti banyak keje kene settle
bukan setakat homework , orientasi f4 lagi :(
lemah tul la kalo bab nih , bukan tak suke ,suke sgtt !
tp , dah naik f5 , kelas lagi penting kot ~
burn satu kelas , mmg susa nak pick up balik as can't get enough time to cover the chapter !
ouh , cikgu Fuad ,
orientasi tak yah wat lame2 sgt ei :D

then , asrama terbuke !
wow , mmg happy je denga , tp asal la time kitorang dah f5 baru nak wat balik ?
tercungap cungap la nak design dorm tuh !
nasib baik budak budak nih kreatif :)
come up with hoki HK
ohh no ! rase cam tanak join je boleh tak Basyi ?
uikss ~

17hb nnt ade majlis muafakat membawa berkat ~
alahai , cuakk nye !
kene ikrar nak spm :(
rase nye boleh PB time tuh , tp for sure aku tak balik sbb parents aku pun tak leh nak datang
hmm , tak kesah la , boleh study kat skola
then , kene tunggu cuti bulan 3 baru blek
even rase cam sedih , tp aku kene berkorban tuk tahun terakhir nih
kalo dapat 11A even tak + pun aku dah rase puas ngn sume pengorbanan aku

other than that , this year HKBC wat kat Integomb , 6-8 april
aouh , kompem PB ! tp , dorg kate dak mandarin maybe terlibat jadik urusetia
 amek jela dak mandarin form lain ei , tak kan f5 pun kene kott ~

in the last post on January ,
i've learn a new things in my life !
hidup tak selalu indah , langit tak selalu cerah ~
but still , i want 11a+ on my slip result next year !
doakan kite!
aminn~


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!