M.A.R.C.H ~
Friday, March 9, 2012 • 9:53 PM • 0 comments
Assalamualaikum ~

hmm, ikutkan dah lame sangattttt tangan nih tak mnyentuh keyboard lappy nih
bukan rindu ke ape
just cakap je :)

and banyak gilerr citer yang tak terciter2 since after cuti raye cine dulu
and now
i'm 7teen already !
tahniah la yan ~
ko ingt senang ke nak lalui umur 17 tahun nih ???
penentu segalegale nye !

ouh, yea ..
kite tau la, just tak rase je lagi
one thing !
this year beday aku jatuh pade hari terakhir exam bersamaan dengan hari khamis di mane
pade kebiasaannye dak2 Integomb akan bpuase sunat ~
hehe, tapi time nih aku tak puase sebab
1st : aku tak sempat nak sahur
2nd : lapa gilerrr pagi tuh, tp same je tak g breakfast gak !
3rd : i need water time exam, kalo tak syahid!

nak citerrr tentatif sepanjang ari khamis tuh dilalui :

mlm tuh tension gilerrrr! sebab nak kene bace 3 sbjek killer arab, SI n bio!
Ya Allah , ape punye jadual la yg bikin org stress!
err, untung la dak tulen tak yah nak stress2~ :p
mlm tuh tido awal kot sebab tension
yela SI tak sentuh pun lagi, da la masuk sume f4 :(
tengah2 tido, ade org kejut lak
haishhh , lagi gerammm !!! - -
bukak je mate ade dslr depan aku n stick note + precedure nak gune dslr tuh
dah la tengah mamai, mmg tak paham la ape die tulis kat situ
aku pun men tekan je dslr tuh
haha, rupe nye dorg g wat 14 video ucapan2 org tuk beday aku
hadui , maluuuuu!!!! :)
hee, nyway, tengs Farah,Tirah,Dylla,Naddy,Biel n Basyi
n hadiah2 tuh ~
terharuuuu :(

rase nye sepanjang hari tuh aku g mane2 sume cakap bnde yg same
hepi beday kak yan! hepi beday yan !
ouh, aku lak yg rase tak selese ~

kat kelas lak, ade himpunan kad2 beday dari Seha,Syahmi,Nad n Opie!
weee, sedey giler korang wat cam nih
sebab next year dah tak rase beday yang bmakne cam nih :(
tengs gilerrr korang !
n paling tak lupe, lalu je depan klas IS, satu klas nyanyi lagu beday tuk aku ngn dak2 laki nye beratur depan klas tuh
dushh ! tkejut aku !

balik2 je dorm , AinNazira bg hadiah jugakk ! :D
trimass Ain ! nnt kite belanje pizza lagi ei..~
mlm lak ade pjumpaan rumah merah ,
hmm , kene lagi ! wat ucapan la bagai !
hee, nih yang lemah nih ~

smpai je umah td, on fb , ade sume nye wish beday
ade yang aku tak kenal kott
tp takpe, trime lah kasih ini ..

and td abg aku blek dari matriks
die belikan kek coklattt !!
seriously tak sangke die akan beli
huk3, tak tau nak kate ape lagi selain tengs ~

last but not least !
aku dah dapat result addmath ari nih!
waaa!nangis kot, sbb aku dah bjaye dapat B ~
bukan senang tau
bhari2 aku ke hulu hilir bawak buku add math
Alhamdulillah ~

konklusi nya :

tahun nih aku nak jadik yang lebih baik dari yang dulu
sbb aku bukan budak kecik lagi yang boleh main2 gurau senda ketawe setiap mase
you're now 7teen la yan! please be mature .
aku nak 11A , tuh pun kire ok la tuh
n aku akan tetap dapatkan setiap ape yang aku nak!
insyaAllah , kalo Dia izinkan ~

p/s: maaf, post kali nih panjang melebar since dah
lame tak post kat blog nih !
tak suke? huh,suke hati la,
nih blog AZYAN !:)
nice to see nice to read~




OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!