nothin' ~
Friday, June 15, 2012 • 11:44 AM • 0 comments
Assalamualaikum ~

yes,it's just nothin' ..
dah lame tak post kat blog
bukan ape,busy macam hape ntah
bukan tak pb,tangan nih lebih senang tuk pegang pensil,pen and what so ever
* ceyh,ayat bajet!=="

so what's the development of my bloggers?
seems like others doesn't make any changes in their blog..
same goes with me :)

truly banyak story nih
tp malas nak type
just nak cter pasal hari guru a month ago

hmm,banyak obstacle tuk jumperz time plan nak wat hari guru nih
tarikh pun banyak kali tuka sebab umi tak de kat skola
at last, kate putus kate kene wat 21st of may
yaAllah. elok2 je 3 ari after mid year exam end! 
t'pk gak,sempat ke nih???
hmm,alhamdulillah,dengan bersengkang mate,balik dari dewan smpai kul 1 pg..
cikgu2 sume bpuas hari ngn usahe kitorg..
masuk kelas sume cikgu2 ckp pasal hari guru..
well done jumperz! :D

here,some photos to be make :

 
 the SWAT 


nisa' n syera as a mc~


luar dewan ~


persediaan dewan ~


latihan opening ~
i'm 1 of them ..


jumperz 081112~
ramai giler !


meet my seniors ~


huhu ~
with my besties <3


barisan dak2 opening ~

ok,that's all for these post
nih jela ei yg sempat
next time come up with next activities !
insyaAllah..~

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!