aku.dah.bingung
Monday, December 17, 2012 • 12:12 AM • 0 comments
Assalamualaikum


hari demi hari
detik demi detik
berlalu
tanpa jemu
aku tetap menanti
apa yang bakal terjadi dengan masa depan
aku masih tertanya tanya
kerana aku sendiri masih tercari cari jawapan untuk soalan yang mungkin mendatangkan
kebingungan kepada setiap insan
dan aku reda dengan ape jua yang bakal menanti di hadapan sana
mungkin itulah yang terbaik buatku
daripadaNya
Alhamdulillah Ya Allah :)

                                                                                

kau..
maafkan aku
mungkin aku bukan yang terbaik untuk kau
bersabarlah
aku pasti ada yang lebih baik untuk kau di luar sana
insyaAllah
akan aku doakan kebahagiaan kau
hingga ke akhir hayat
bukan niatku untuk buat kau ternanti nanti
bukan niatku untuk melarikan diri daripada kau
dan juga bukan niatku untuk buat kau tertanya tanya
cuma aku perlukan masa untuk stabilkan hidup aku
kerna aku tahu kau sentiasa meragui aku
walaupun pelbagai alasan yang aku berikan pada kau
kau tak pernah faham
kerana kau tak cuba untuk faham
mungkin jarak terlalu memisahkan kita
mungkin masa kita juga berbeza
tetapi
jangan pernah salahkan jarak dan masa 
kerana apa pun yang terjadi
kini atau kelak
semuanye sudah tertulis dalam kitab takdir
maafkan aku




OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!