ALHAMDULILLAH,THANKS TO ALLAH :)
Wednesday, January 16, 2013 • 10:10 PM • 0 comments
bismillah :)

kejadian berlaku semalam..
15 JANUARY 2013
11.00 pagi 

usai masak,kemas rumah,bersiap siaga nak keluar dengan abg mirul..
dah siap semuanya,ambik helmet,naik moto la gamak nye..almaklumlah,kete mane ade..
tempat pertama dituju,CIMB bank..keluarkan duit mak..second place,BSN..nak beli nombor upu..
setapak melangkah ke dalam bank tu,tuppppp! * alamak,pehal plak blackout ni? bermonolog dalaman la aku sesorang..ape nak wat ni?time tuh dalam bsn just ade aku yg baru dtg,sorg pakcik tue kat kaunter dan sorang pakcik agak mude tgh isi borang ape entah..aku pun tekan butang kale merah,then keluar no giliran..051..time nak masuk td aku sempat usha no giliran time tu..049..ohh,turn aku tak lame je lgi ni..tp disebabkan blackout td,segale bnde tergendale..lambat la jadik nye..elok2 urusan aku bole selesai about 5 minutes,terus jadi setengah jam..adehhh~ 
ok,nombor upu da dibeli..alhamdulillah.. :) RM10.60 melayang..

next place,kedai jeans..hantar seluar mak,nak kene cut ape entah..aku just menurut perintah bondaku sahaje..tak smpai 10 minit pun..RM8 melayang..shuuuuu~
note kale oren 20 hinggit aku keluarkan..baki nye,12 hinggit..* thanks uncle.. :) and he said the same..thanks..ehh?apela uncle ni.. ==" aku sengih jela..

off to tesco..
sebab?
nak carik keje..yihaa!:D
pusing dan pusing dan terus pusing..takde papan jawatan kosong pun..at last.. * bg mirul,pegi giant nak?hihi..sengih..* ko ni,kate nak pegi tesco tadi..hisshhh!! erk?kan dah kene sebijik! ==" apela,dah kat sini tak de keje,mane la yan nak tau.. 
nasib baik giant and tesco sejengkal je..masuk giant..jalan dan jalan..wahhh!banyak la pulak jawatan kosong..sampai aku plak tak tahu nak pilih keje ape..yg abg mirul ni plak dah tarik muke..aisehman,ni malas nak layan ni..then,die tunggu kat luar,aku la sesorang yg jalan tak tentu hala kat dalam giant tu..hmm,nak carik rezeki pnye pasal la ni..aku kuatkan jugak langkah kaki..ehh?jawatan kosong,perempuan,18 tahun..cam aku je..aku pun masuk kedai outpost * OUTPOST = kedai baju uniform sekola..
aku tanye la pakcik kat kaunter tuh.. * hmm,saye nak tanye pasal keje kosong.. * nah,tulis name,umur and alamat kat sini.. die hulur buku log kat aku..aku pun tulis ape yg die suruh..citer punye citer,explain punye explain,alhamdulillah..gaye cam dah dapat je keje ni..before angkat kaki,die tnye..* bile bole start keje? * ha?ohh,bile2 pun bole..as soon as possible la.. * ok,nnt saye kol la..
set!again,alhamdulillah..keje pun dah dapat,upu pun dah beli..what a relieve :)

1.00 ptg
sampai je umah..terus ngadap lappy,semangat nak isi upu punye pasal..
huh?mule mule je aku dah pening..entah hape yg die mintak..abg aku kate bole tukar 3x lagi..hehe,aku pun main isi jela..walhal nombor cgpa koko aku tak dapek lagi,tp aku main letak je bape..nawaitu aku mmg nak tgk last page je..part yg courses and ipta yg kite nak..mak aih,sampai 8?gile ke hape?tapi,yang wajib 4 je..sebab aku pun dah tak tahu nak pilih ape,aku pun wat jela yg wajib..course pulak sampai 3..hmm,ape aku nak pilih ni?so aku pilih medic,dentistry and pharmacist..yaAllah,hopefully ni yang terbaik buat aku.. :)
aku dah tekan dah pun,nasib badan la.. =="

pape pun,aku happy la jugak semalam..bende yang aku tggu2 nak wat,dah siap aku send..keje pun,alhamdulillah,dah dapat..


* jangan pernah berharap yang semua bende kite nak,kite akan dapat..
because He knows the best for us and He'd plan for it 

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!