SANAH HELWAH :)
Wednesday, January 30, 2013 • 9:18 PM • 1 comments
bismillah :)
with the name of Allah Most gracious Most merciful
( ayat syahmi)

for these newest post
dedicated to both my besties..

AIN NAZIRA ADINAN


NURJEHAN BAHARI


"Ya Allah,panjangkanlah usia mereka
Agar lebih lama mereka dapat mentaatiMu
Jadikanlah kehidupan ini sebagai ladang
Moga di akhirat kelak mereka mendapat hasilnya
Ya Allah tambahkanlah amalan mereka disaat bertambah usia mereka
Jadikanlah cahayamu yang bersinar menyinari jalan mereka
Rehat mereka adalah rantaian zikir
Rantai yg mereke kalung pada leher mereka
Sebagai tanda cinta mereka padaMu
Ya Allah,Kau tidak mensia siakan usaha mereka
Mencari haruman syurga ciptaanMu
Tempat rehat dan nikmat abadi... "

aminn~

sanah helwah ya sodikoti :)
sahabat ialah apabila kita melihat wajahnya,kita akan ingat Allah
semoga...
persahabatan kita sampai ke syurga :)

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!